دريافت همين آهنگ


کاظم انورانی

کاظم انورانی

آهای تویی که اسم خودتو گذاشتی مرد

زمین به مرد بودنت نیاز داره …

مرد باش . مردونه حرف بزن . مردونه بخند . مردونه عشق بورز …

مردونه گریه کن ، مردونه ببخش ….

مرد باش ، نه فقط باجسمت ، بانگاهت ، با احساست ، با آغوشت …

مردباش و هیچوقت نامردی نکن

مخصوصا برای کسی که به مردونگیت تکیه کرده و باورت کرده مرد باش...

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

لحظه ای با من باش

  
 
لحظه ای با من باش

  تا از ان لحظه برویم تا گل

 که ببندم از نگاه تو به هر ستاره پل

لحظهای با من باش

 تا که از تو نفسی تازه کنم

 تا ازان لحظه با تو سفر اغاز کنم

 سفری تا ته بیشه های سرسبز خیال

 تا به دروزه شهر ارزوهای محال

سفری در خم و پیچ گذر ستاره ها

 از میون دشت پر خاطره ترانه ها

لحظه ای با من باش

 لحظه ای با من باش

 تا به باغ چشم تو پنجره ای باز کنم

 از تو شعرو ترانه ای ساز کنم

شعری هم صدای بارون

رنگ سبز جنگل و آبی دریا

 قصه ای به رنگ و عطر

 قصه های عشق عاشقای دنی

ا از یه لحظه تا همیشه

 میشه از تو پر گرفت تا اوج ابرا

کوچه پس کوچه های شهرو

 با خیالت پرسه زد تا اوج فردا

لحظه ای با من باش

لحظه ای با من باش

 

________________________________________________________________________________

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 30 خرداد 1393برچسب:,ساعت15:18توسط کاظم انورانی | |